Prateći i promatrajući djecu u igri, djeca uče i oblikuju svoja ponašanja po uzoru na svoje roditelje. To se poglavito odnosi na simboličku igru, tzv. igru ulogu u kojoj su djeca oponašala/glumila svoje roditelje (dok su na poslu) ili su kreirali scenarije igre vezane uz određeno zanimanje. Često se može čuti i vidjeti djecu dok se igraju: frizera, kozmetičara, liječnika, poštara, nogometaša, graditelja i sl. Vodeći se njihovim interesom, Dječji vrtić Vrška vila izradio je plan projekta pod nazivom “Zanimanja – Što ću biti kad odrastem?” te organizirao edukativne radionice i aktivnosti namijenjene djeci starije mješovite skupine. U određenim aktivnostima i organiziranim posjetima sudjelovala su i djeca iz mlađe mješovite skupine (dob od 3 do 5 godina), a članovi našeg GAL tima su im prezentirali geoprostorne tehnologije kojima se koriste u Centru i nadamo se pobudili istraživački duh kod barem nekoliko budućih doktora znanosti.